• ALBERT HEIJN | Uit handen van filiaalmanager Edwin Oude Wesselink van AH Stadsveld hebben bestuursleden Berenda van der Woude en Timo Oving vrijdag de officiële cheque van de Albert Heijn-spaaractie in ontvangst mogen nemen. De actie leverde ons als vereniging maar liefst 598,80 euro op! Een prachtig bedrag!

    Naast de cheque overhandigde Edwin Oude Wesselink ons een boeketje en gaf hij de geleende shirts en vaantjes terug. Achilles had die vorige maand beschikbaar gesteld aan AH Stadsveld om op te hangen in de winkel, als aankleding voor de actie genaamd Voetbalpassie. Het zorgde voor een mooi rood-gele AH:

    Binnenkort zal de KNVB het bedrag aan onze vereniging overmaken. Voor ons als club is het weer een mooi steuntje in de rug.

    Louis van Gaal, bondscoach Nederlands elftal en ambassadeur van Voetbalpassie gaf onlangs al aan dat de actie een vervolg krijgt: “Fantastisch om te zien dat zoveel mensen enthousiast hebben meegedaan de afgelopen weken om de amateurclubs in Nederland te sponsoren. Hopelijk hebben ze hierdoor weer een steuntje in de rug gekregen. Ik ben er trots op dat ik mezelf ambassadeur mag noemen van deze succesvolle actie en het is mooi om aan te kondigen dat Voetbalpassie in 2022 terugkomt.”

    Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie van Albert Heijn: “Wij zijn trotse sponsor van de KNVB en supporter van voetballend Nederland. Wij zijn er voor iedereen, voor het Nederlands elftal en de Oranjeleeuwinnen, maar ook voor alle amateurclubs in Nederland. Wij zijn blij dat we door Voetbalpassie samen met onze klanten en winkels de lokale voetbalclubs kunnen steunen. Deze extra bijdrage doet Albert Heijn naast de jaarlijkse sponsorbijdrage aan de KNVB en diverse investeringen in programma’s zoals schoolvoetbal.”

    Jan Dirk van der Zee, directeur amateurvoetbal KNVB: “Het afgelopen seizoen stond het amateurvoetbal door corona voor een groot deel stil. De amateurclubs in Nederland zijn daardoor veel inkomsten misgelopen, bijvoorbeeld door de sluiting van de kantines. Bij veel clubs zijn de reserves behoorlijk minder geworden, dus het is mooi dat Voetbalpassie een significant bedrag heeft opgeleverd. De afgelopen weken hebben we lokaal veel enthousiasme gezien bij de clubs en in de winkels van Albert Heijn voor Voetbalpassie. Zowel de betrokkenheid van de voetballiefhebbers en de financiële ondersteuning maken dit een hartverwarmend initiatief!”